Egy szubjektív, kritikus oldal

2015. szeptember 11. 19:41 - JorgeTheBlobfish

WWE Smackdown - 2015.09.10. - Free Hugs Strowman

sm.jpg

Harmadik tag még mindig nincs, és nem is lesz, amíg a Fekete Bárány sorra kivégzi őket; Rollins skalpját mostmár hárman akarják, és a főmeccsen a fél roster kint van. Az alapanyag csillagos ötös, de az adás mégis egy Bartos Ezerjó lett. 

070_sd_09082015mm_0535-1774331740.jpg

A Wyatt-klánnal kezdünk, és minden idők legfenyegetőbben előadott bibliai idézetével, Luke Harper előadásában (nála már csak Samuel L. Jackson jobb a műfajban). Wyatt nyomatja a dumát, hogy nem mindegy, kit választ Roman Reigns, mert ha rossz döntést hoz, arra jól ráfizet. Először hangzik hitelesnek egy hasonló mondat a családfő szájából, most is csak azért, mert ott áll mellette egy ember fekete birkaálarcban. Alig vártam, hogy levegye a maszkot. És amikor levette, rádöbbentem, hogy marhára hasonlít Hofi Gézára. De tényleg. Csak a nagybőgő hiányzott mellőle, meg a feles. Amúgy meg gondolom mindenkinek feltűnt, hogy Brayből mekkora átlagheelt csináltak ezekkel a „Roman doesn’t care about any of you” típusú szövegekkel. Mintha Rollinst láttam volna, úgy oltogatta a közönséget. Már azt hittem, kijön Széna. (Zárójelben: Reignsre sztem életében először mondta azt valaki, hogy értelmes).

Cesaróval megverették Mizt, három perc alatt. Miz lassan megszűnik pankrátor lenni.

A csajoknál volt egy fölösleges meccs, szar befejezéssel, Paige és Sasha között. Nem tudom, miért, de én kezdem megszeretni Sashát, egyrészt azért, mert túltettem magam azon, hogy az egész csaj egy Iggy Azalea-másolat, másrészt mert összejött a New Dayjel (itt a link). Most lelépnék mielőtt EszkoF letámad, de még van hátra az adásból.

A bohócoknak két meccset is szántak mára, először Cenának adtak egy kis „lökést” azzal, hogy kikaptak tőle és a PTP-től (berakták Rollinst is a meccsbe, hogy legalább a feud látszatát fenntartsák), miközben Woods a ringen kívül fújta a Mézga család intróját (bohócok oké, de mi az istennek kell egy harsona?). A következő ellenfelük a bromantikus páros volt, akik jó pénzért úgy tettek, mintha az egyik Uso lenne a következő kiválasztottjuk Orton után, de persze ő is megkapta a magáét Braun Strowmantől, aki halálra ölelgette. Ezt a Strowman nevű vadállatot szívesen megnézném mondjuk Pest utcáin álldogálva egy ’free hugs’-táblával a nyakában, kíváncsi vagyok, hányan vállalkoznának rá, hogy megdédelgessék.

102_sd_09082015jg_0652-1938236124.jpg

Istenem, de rossz ez a Cosmic Wasteland. De tudjátok, mi a rosszabb? A Neville-Lucha Dragons társulás. És ezeknek meccsük lesz a Night fo Champions-ön. Amúgy az Ascension „finisherje” a legbénább tt finisher, amit valaha láttam. Bocs, hogy eddig nem vettem észre, hogy egyáltalán van nekik olyasmijük.

Rollinsnak volt a főmeccs előtt egy backstage-interjúja, ami akkor kezdett el érdekes lenni, amikor közbelépett Sheamus. Az ír olyasmiket hintett el, mint hogy „nem tudja eldönteni, mikor váltsa be a táskát”, meg hogy „Rollinsnak a NoC-on két legendával lesz meccse, ami nagyon izgatja őt”. Nem tudom, ti ebből mit szűrtök le, nagy valószínűséggel kamu az egész, mármint hogy beváltja a táskát a következő PPV-n, bár amilyen meglepetések érnek mostanában... Aztán egy Lumberjack meccsel zárult az adás, a hétfői Ryback-Seth ismétlésével, amit én nagyon untam, még úgy is, hogy a szar pankrátorok 90%-a körbeállta a ringet. A végéről inkább nem is beszélek.

Ennyit erre a hétre, szerintem átlagon aluli adás volt, az egyetlen pozitívum, hogy Summer Rae-nek nyomát sem láttuk. Ezért kösz. Keddig viszlát!

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eszkofoci.blog.hu/api/trackback/id/tr417780530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy szubjektív, kritikus oldal
süti beállítások módosítása